Komunikacja i Psychologia w Biznesie

///

Opis kierunku - Komunikacja i Psychologia w Biznesie

Absolwenci kierunku Komunikacja i psychologia w biznesie uzyskają unikalną wiedzę i umiejętności w efektywnym zarządzaniu, opracowywaniu i wdrażaniu systemów motywacyjnych, podejmowaniu decyzji, negocjowaniu i rozwiązywaniu konfliktów, skutecznej reklamie, zarządzaniu HR oraz pracy z klientem, rozwoju kompetencji miękkich oraz umiejętności rozumienia wpływu emocji na podejmowanie decyzji. 

Przekazywana wiedza oraz umiejętności i kompetencje będą dodatkowo rozwijane i uszczegóławiane w ramach dwóch ścieżek kształcenia: Menedżer HR oraz Coaching kariery. 

Program studiów został zaprojektowany w ten sposób, aby przygotować absolwenta jako profesjonalistę o szerokim zapleczu teoretycznym, który jest wyposażony w umiejętności i kompetencje społeczne, umożliwiające postrzeganie problemów komunikacji, czy też psychologii biznesu w praktyce gospodarczej. Kierunek Komunikacja i psychologia w biznesie przygotuje do innowacyjnego myślenia i efektywnego ich rozwiązywania także w obszarze styku zarządzania, komunikacji oraz psychologii z obszarami procesów biznesowych. Absolwenci kierunku Komunikacja i psychologia w biznesie posiadają wiedzę i umiejętności oraz kompetencje społeczne umożliwiające podjęcie pracy w obszarach takich jak: HR, działy negocjacyjne firm krajowych i zagranicznych, firmy doradcze z zakresu brandingu pracodawcy czy pracownika. 

Studia odbywają się
w trybie stacjonarnym
oraz niestacjonarnym

Nauka trwa
3 lata (6 semestrów)

Łączna liczba godzin
300 semestralnie (studia stacjonarne)
200 semestralnie (studia niestacjonarne)


Czego się nauczysz?

  • w obszarze wiedzy absolwenci będą posługiwać się aktualną i zaawansowaną wiedzą z dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości oraz dyscyplin wspomagających: ekonomia i finanse, nauki o komunikacji społecznej i mediach oraz psychologii;
  • poznają relacje i zależności zachodzące między podmiotami gospodarczymi a instytucjami społecznymi tworzącymi ich otoczenie; ich charakter, cele, prawidłowości i zasady z punktu widzenia zarządzania, komunikacji i psychologii;
  • w oparciu o zdobytą wiedzę teoretyczną i nabyte umiejętności praktyczne, absolwenci będą przygotowani do pracy w obszarach wymagających umiejętności interpersonalnych;
  • będą także wyposażeni w zaawansowaną wiedzę z zakresu wpływu mechanizmów psychologicznych na zachowania klientów i pracowników;
  • w obszarze umiejętności absolwenci tego kierunku będą potrafili analizować poziom oraz dynamikę zmian w otoczeniu oraz dobierać odpowiednie narzędzia zarządzania HR do rozwiązywania praktycznych problemów z obszaru coachingu, mentoringu, negocjacji czy zachowań konsumenckich;
  • będą w stanie skutecznie kształtować pozytywne relacje wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
  • opanują narzędzia negocjacji w biznesie i stosowanie technik negocjacyjnych;
  • będą posiadać umiejętności językowe w dziedzinie logistyki (język specjalistyczny), zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego;
  • w obszarze kompetencji społecznych absolwenci tego kierunku będą gotowi do pracy w wielokulturowych zespołach, będą komunikatywni i otwarci na dzielenie się wiedzą oraz przekazywanie zdobytych podczas studiów umiejętności praktycznych.

Gdzie znajdziesz pracę

Absolwenci kierunku Komunikacja i psychologia w biznesie (studia pierwszego stopnia o profilu praktycznym) będą przygotowani do pracy na stanowiskach menedżerów HR, coachów personalnych, szkoleniowców, trenerów, specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.


Zakresy kształcenia


Rekomendacje

 

 

 

 



Zainteresowała Cię nasza oferta?

Nie czekaj wybierz WSZiB i już dziś zadbaj o swoją przyszłość

Zapisz

lub sprawdź dział rekrutacji


Opłaty za studia

Opłaty za studia

Zobacz szczegóły opłat

Istnieje także możliwość wpłat ratalnych już od pierwszego semestru.

Konto bankowe

Bank Ochrony Środowiska, Oddział w Krakowie
26 1540 1115 2001 6001 2087 0004

 

Przejdź do treści